Fecha de alta en el repositorio: 2022-11-23
Resumen: Creació d’un programa amb Unity amb el qual es pot generar terreny realista amb opcions a la personalitzacio a partir d’unes variables mostrades en la Interficie del motor grafic.
Materia: Programació (ordinadors)
Idioma: cat
Departamento: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Estudiante: Donadeu Caballero, Ramon
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Generacion Procedural de Planetas con Unity Procedurally Generated Planets with Unity Generació Prodecural de Planetes amb Unity
Fecha de la defensa del treball: 2021-09-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Algoritmica, Programación, Unity Algorithms, Programming, Unity Algoritmica, Programació, Unity
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Generació Prodecural de Planetes amb Unity
Director del proyecto: Duch Gavaldà, Jordi
Enseñanza(s): Enginyeria Informàtica
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)