Treballs Fi de Grau> Enginyeria Informàtica i Matemàtiques

Generació Prodecural de Planetes amb Unity

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:5440
    Autores:
    Donadeu Caballero, Ramon
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2022-11-23
    Resumen: Creació d’un programa amb Unity amb el qual es pot generar terreny realista amb opcions a la personalitzacio a partir d’unes variables mostrades en la Interficie del motor grafic.
    Materia: Programació (ordinadors)
    Idioma: cat
    Departamento: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
    Estudiante: Donadeu Caballero, Ramon
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Generacion Procedural de Planetas con Unity Procedurally Generated Planets with Unity Generació Prodecural de Planetes amb Unity
    Fecha de la defensa del treball: 2021-09-16
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Algoritmica, Programación, Unity Algorithms, Programming, Unity Algoritmica, Programació, Unity
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Generació Prodecural de Planetes amb Unity
    Director del proyecto: Duch Gavaldà, Jordi
    Enseñanza(s): Enginyeria Informàtica
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Programació (ordinadors)
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar