Data d'alta al repositori: 2023-01-11
Resum: La finalitat principal d’aquest treball és conèixer com fomentar l’acompanyament escolar de les famílies per tal d’elaborar una proposta de millora de l’apartat “Àmbit humà en referència a la família” del Projecte Educatiu de Centre d’una escola del Baix Penedès. En primer lloc, es documenta l’estat de l’art del tema escollit. En segon lloc, es planteja el marc metodològic, on s’explicita el procés d’investigació que s’ha dut a terme per la posterior obtenció de resultats. En tercer lloc, s’exposen els resultats i les conclusions. Finalment, s’ha redactat el pla de millora que permetrà fomentar des del centre un bon acompanyament escolar de les famílies.
Matèria: Família i escola
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Herrada i Barberà, Aina
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: The school accopmaniment of families in first grade of primary education. The case of a school in Baix Penedès El acompañamiento escolar de las familias en primero de primaria. El caso de una escuela del Baix Penedès
Data de la defensa del treball: 2022-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Escuela, familia, comunicación, acompañamiento escolar, primero de primaria School, family, comunication, family support, first grade Escola, família, comunicació, acompanyament escolar, primer de primària
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'acompanyament escolar de les famílies a primer de primària. El cas d'una escola del Baix Penedès
Director del projecte: Marqués Molías, Luis
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)