Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-11
Resumen: La finalitat principal d’aquest treball és conèixer com fomentar l’acompanyament escolar de les famílies per tal d’elaborar una proposta de millora de l’apartat “Àmbit humà en referència a la família” del Projecte Educatiu de Centre d’una escola del Baix Penedès. En primer lloc, es documenta l’estat de l’art del tema escollit. En segon lloc, es planteja el marc metodològic, on s’explicita el procés d’investigació que s’ha dut a terme per la posterior obtenció de resultats. En tercer lloc, s’exposen els resultats i les conclusions. Finalment, s’ha redactat el pla de millora que permetrà fomentar des del centre un bon acompanyament escolar de les famílies.
Materia: Família i escola
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Herrada i Barberà, Aina
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: The school accopmaniment of families in first grade of primary education. The case of a school in Baix Penedès El acompañamiento escolar de las familias en primero de primaria. El caso de una escuela del Baix Penedès
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Escuela, familia, comunicación, acompañamiento escolar, primero de primaria School, family, comunication, family support, first grade Escola, família, comunicació, acompanyament escolar, primer de primària
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'acompanyament escolar de les famílies a primer de primària. El cas d'una escola del Baix Penedès
Director del proyecto: Marqués Molías, Luis
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)