Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5486
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG5486
  • Autors:

    Gonzalez Blanco, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-01-17
    Resum: Aquesta investigació té com a objectiu analitzar i determinar com és l'autoestima dels alumnes diagnosticats amb dislèxia i quins factors i actuacions s'han de dur a terme per fer front la necessitat i abordar-la amb èxit. La present investigació es portarà a terme a la realitat d'una institució educativa per valorar l'autoestima dels alumnes, concretament aquells diagnosticats amb dislèxia, i veure en quines dimensions o àmbits es veu reflectit el seu estat emocional.
    Matèria: Dislèxia
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Gonzalez Blanco, Andrea
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant Dyslexia and self-esteem: how does it affect the student Dislexia y autoestima : como afecta en el alumnado
    Data de la defensa del treball: 2022-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Dislexia, autoestima, trastorno del aprendizaje, contextos, ámbitos de actuación Dyslexia, self-esteem, learning disorder, contexts, areas of action Dislèxia, autoestima, trastorn de l’aprenentatge, contextos, àmbits d’actuació
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 9
    Títol en la llengua original: Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant
    Director del projecte: Fandós Garrido, Manuel
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Dislèxia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar