Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:5486
  • Autores:

    Gonzalez Blanco, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-17
    Resumen: Aquesta investigació té com a objectiu analitzar i determinar com és l'autoestima dels alumnes diagnosticats amb dislèxia i quins factors i actuacions s'han de dur a terme per fer front la necessitat i abordar-la amb èxit. La present investigació es portarà a terme a la realitat d'una institució educativa per valorar l'autoestima dels alumnes, concretament aquells diagnosticats amb dislèxia, i veure en quines dimensions o àmbits es veu reflectit el seu estat emocional.
    Materia: Dislèxia
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Gonzalez Blanco, Andrea
    Curso académico: 2021-2022
    Título en diferentes idiomas: Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant Dyslexia and self-esteem: how does it affect the student Dislexia y autoestima : como afecta en el alumnado
    Fecha de la defensa del treball: 2022-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Dislexia, autoestima, trastorno del aprendizaje, contextos, ámbitos de actuación Dyslexia, self-esteem, learning disorder, contexts, areas of action Dislèxia, autoestima, trastorn de l’aprenentatge, contextos, àmbits d’actuació
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 9
    Título en la lengua original: Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant
    Director del proyecto: Fandós Garrido, Manuel
    Enseñanza(s): Pedagogia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Dislèxia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar