Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-17
Resumen: Aquesta investigació té com a objectiu analitzar i determinar com és l'autoestima dels alumnes diagnosticats amb dislèxia i quins factors i actuacions s'han de dur a terme per fer front la necessitat i abordar-la amb èxit. La present investigació es portarà a terme a la realitat d'una institució educativa per valorar l'autoestima dels alumnes, concretament aquells diagnosticats amb dislèxia, i veure en quines dimensions o àmbits es veu reflectit el seu estat emocional.
Materia: Dislèxia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Gonzalez Blanco, Andrea
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant Dyslexia and self-esteem: how does it affect the student Dislexia y autoestima : como afecta en el alumnado
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Dislexia, autoestima, trastorno del aprendizaje, contextos, ámbitos de actuación Dyslexia, self-esteem, learning disorder, contexts, areas of action Dislèxia, autoestima, trastorn de l’aprenentatge, contextos, àmbits d’actuació
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant
Director del proyecto: Fandós Garrido, Manuel
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)