Data d'alta al repositori: 2023-02-20
Resum: La violència de gènere és una problemàtica en augment entre els adolescents. La següent investigació té l'objectiu de saber si en els centres de secundària es treballa la prevenció de violència de gènere i la igualtat de gènere amb l'alumnat de secundària. En l'estudi han participat alumnat de secundària i professorat d’orientació educativa. Es conclou que als professionals d'orientació educativa estan mancats de formació i recursos. L’alumnat, majoritàriament, identifiquen la violència de gènere com un problema greu i actual, duen a terme poques activitats de prevenció i els seus coneixements entorn la temàtica són a través de la televisió i internet.
Matèria: Violència
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Camarasa Ruiz, Sara
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La prevenció de la violència de gènere a les aules dels centres de secundària. Prevention of gender-based violence in high school classrooms. La prevención de la violencia de género en las aulas de los centros de secundaria.
Data de la defensa del treball: 2022-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: violència de gènere, adolescents, prevenció, educació secundària, orientació educativa. gender violence, adolescents, prevention, secondary education, educational guidance. violencia de género, adolescentes, prevención, educación secundaria, orientación educativa.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La prevenció de la violència de gènere a les aules dels centres de secundària.
Director del projecte: Varea Santiago, Dolores
Ensenyament(s): Pedagogia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)