Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Anàlisis del empaquetat de productes: Implicacions en l’experiència del client i la creixent tendència dels unboxings a les xarxes socials.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5966
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG5966
  • Autors:

    Pardo Martínez, Jordi
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-07-13
    Resum: Este trabajo evidencia cómo el empaque de un producto puede afectar al comportamiento del consumidor. Paralelamente, también se describe y analiza un fenómeno relativamente nuevo dentro de la red, sobre todo en las redes sociales, los unboxings. Dentro del trabajo, se presentan las cualidades y la relevancia del empaque en el mundo del marketing. Además se muestran una serie de características que son el resultado de estas cualidades anteriormente mencionadas. Cómo afecta el empaque a la decisión de compra, la fidelización de los clientes, la identidad de marca, entre otros. Aparte de estas cualidades, también se muestra cómo la tendencia de los unboxings, las redes sociales, y los influencers pueden llegar a afectar también a los consumidores, en aspectos como la credibilidad, confianza, la visibilidad de marca, así como los mencionados anteriormente . This work shows how the packaging of a product can affect consumer behavior. At the same time, a relatively new phenomenon within the network, especially in social networks, unboxings, is also described and analyzed. 6 Within the work, the qualities and relevance of packaging in the world of marketing are presented. In addition, a series of characteristics are shown that are the result of these previously mentioned qualities. How packaging affects the purchase decision, customer loyalty, brand identity, among others. Apart from these qualities, it also shows how the trend of unboxings, social networks, and influencers can also affect consumers, in aspects such as credibility, trust, brand visibility, as well as those previously mentioned . Aquest treball evidencia com l’empaquetatge d’un producte pot afectar el comportament del consumidor. Paral·lelament, també es descriu i s’analitza un fenomen relativament nou dins de la xarxa, sobretot a les xarxes socials, els unboxings. Dins del treball, es presenten les qualitats i la rellevància del empaquetatge dins el món del màrqueting. A més, es mostren una sèrie de característiques que son el resultat d’aquestes qualitats anteriorment mencionades. Com afecta l’empaquetatge a la decisió de compra, la fidelització dels clients, la identitat de marca, entre d’altres. A banda d’aquestes qualitats, també es mostra com la tendència dels unboxings, les xarxes socials, i els influencers poden arribar a afectar també els consumidors, en aspectes com la credibilitat, confiança, la visibilitat de marca,, així com els mencionats anteriorment.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Pardo Martínez, Jordi
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Análisis del empaquetado de productos: Implicaciones en la experiencia del cliente y la creciente tendencia de los unboxing en las redes sociales. Analyzes of product packaging: Implications in customer experience and the growing trend of unboxings on social networks.
    Data de la defensa del treball: 2023-06-27
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Marqueting, Empaquetado, unboxing Marketing, Packaging, unboxing Màrqueting, empaquetatge, unboxing
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Anàlisis del empaquetat de productes: Implicacions en l’experiència del client i la creixent tendència dels unboxings a les xarxes socials.
    Director del projecte: Ryan, Gerard Anthony
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar