Data d'alta al repositori: 2023-07-17
Resum: El projecte presentat té com a objectiu proporcionar coneixement sobre dolor i estratègies per al maneig del dolor a mestres i professors d'Educació Infantil, Primària i Secundària, a través d'una autoformació virtual. El disseny de recerca segueix uns processos d'indagació definits per Educational Design Research, seguint un paradigma positivista i emprant tècniques mixtes, majoritàriament quantitatives. En primer lloc, s'estableix el nivell de coneixements dels docents en neurociències del dolor, a través d'un qüestionari validat per Torres-Lacomba et al. (2021) amb un total de 98 participants. En segon lloc, a través de la prova pilot, s'avalua el funcionament de la formació dissenyada.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Rus Alfonsin, Zoraida
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Educación sobre dolor para docentes Pain education for teachers Educació sobre dolor per a docents
Data de la defensa del treball: 2023-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Dolor, infantil, neurociencias, formación docente. Pain, children, neuroscience, training teacher. Dolor, infantil, neurociències, formació docent.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Educació sobre dolor per a docents
Director del projecte: Balanyà Rebollo, Judith
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)