Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-17
Resumen: El projecte presentat té com a objectiu proporcionar coneixement sobre dolor i estratègies per al maneig del dolor a mestres i professors d'Educació Infantil, Primària i Secundària, a través d'una autoformació virtual. El disseny de recerca segueix uns processos d'indagació definits per Educational Design Research, seguint un paradigma positivista i emprant tècniques mixtes, majoritàriament quantitatives. En primer lloc, s'estableix el nivell de coneixements dels docents en neurociències del dolor, a través d'un qüestionari validat per Torres-Lacomba et al. (2021) amb un total de 98 participants. En segon lloc, a través de la prova pilot, s'avalua el funcionament de la formació dissenyada.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Rus Alfonsin, Zoraida
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Educación sobre dolor para docentes Pain education for teachers Educació sobre dolor per a docents
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Dolor, infantil, neurociencias, formación docente. Pain, children, neuroscience, training teacher. Dolor, infantil, neurociències, formació docent.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Educació sobre dolor per a docents
Director del proyecto: Balanyà Rebollo, Judith
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)