Data d'alta al repositori: 2023-07-24
Resum: This project focuses on the ideology that students have of native teachers of English and non-native teachers of English. Stereotypes present native speakers as the ideal language teachers because of their native proficiency. Non-native teachers are underrated and have to face unequal job opportunities. Research shows that both groups have different qualities that are beneficial for students. Furthermore, many students seem to experience the phenomenon called foreign language speaking anxiety. The aims of this project are to see if the stereotypes about native and non-native teachers are present among young learners of English and if students of English suffer from foreign language speaking anxiety. Aquest projecte se centra en la ideologia que tenen els estudiants de professors nadius d'anglès i de professors no nadius d'anglès. Els estereotips presenten els parlants nadius com a professors d'idiomes ideals a causa de la seva competència nadiua. Els professors no nadius estan infravalorats i han d'enfrontar-se a oportunitats laborals desiguals. La investigació demostra que tots dos grups tenen qualitats diferents que són beneficioses per als estudiants. A més, molts estudiants semblen experimentar el fenomen anomenat ansietat parlant en llengües estrangeres. Els objectius d'aquest projecte són veure si els estereotips sobre els professors nadius i no nadius estan presents entre els joves aprenents d'anglès i si els estudiants d'anglès pateixen ansietat en parlar una llengua estrangera.
Matèria: Filologia
Idioma: en
Àrees temàtiques: Filología Philology Filologia
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiant: Salvat Figueras, Clàudia
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Quién es mejor hablante de inglés? Perspectivas nativas y no nativas Who Is a Better Speaker of English? Native vs. Non-native Perspectives Qui és millor parlant d'anglès? Perspectives nadives i no nadives
Data de la defensa del treball: 2022-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: profesores/as de inglés nativos/as, profesores/as de inglés no nativos, ansiedad por hablar una lengua extranjera, LX, L1 native English-speaking teachers (NESTs), non-native English-speaking teachers (non-NESTs), foreign language speaking anxiety (FLSA), LX, L1 professors/es d'anglès nadius/es, professors/es d'anglès no nadius/es, ansietat per parlar una llengua estrangera, LX, L1
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 9
Títol en la llengua original: Who Is a Better Speaker of English? Native vs. Non-native Perspectives
Director del projecte: Gallego Balsà, Lídia
Ensenyament(s): Anglès
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)