Data d'alta al repositori: 2024-02-07
Resum: With this research, we delve into the importance of emotions in children. The objective has been, from the beginning, the creation of a practical resource to offer information and tools to all families and schools. To get emotions to have a place in your life. First, we contextualized the emotions and, second, we conducted interviews in order to observe the training of teachers and families and analyze their actions. In this way, obtain a complete resource adapted to the needs of families and schools. Amb aquesta investigació, ens endinsem en la importància de les emocions en els infants. L'objectiu ha sigut, des d'un principi, la creació d'un recurs pràctic per a oferir informació i eines a totes les famílies i escoles. Per a aconseguir que les emocions tinguin un lloc en la seva vida. En primer lloc, hem contextualitzat les emocions i, en segon lloc, hem realitzat entrevistes per tal d'observar la formació de mestres i famílies i analitzar les seves accions. D'aquesta manera, obtenir un recurs complet i adaptat a les necessitats de les famílies i escoles.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Canals Trepat, Duna
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Las emociones en el aula de infantil. Emotions in the kindergarten classroom.
Data de la defensa del treball: 2023-06-12
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: emociones, infantil, acompañamiento emocional. emotions, children, emotional accompaniment. emocions, infants, acompanyament emocional.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Les emocions dins l'aula d'infantil.
Director del projecte: Rius Juan, Edna
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)