Data d'alta al repositori: 2024-06-28
Resum: El treball analitza el nivell de desenvolupament del llenguatge i la comunicació dels infants amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) comparant dues escoles amb diferents metodologies: una amb ambients i una altra sense. Durant vuit sessions, s'aniran recollint dades per poder avaluar les habilitats dels infants en ambdós entorns a partir d'una anàlisi mixta. L'anàlisi qualitativa examinarà les interaccions, respostes i adaptacions dels infants, mentre que l'anàlisi quantitativa mesura diferents ítems referent al nivell comunicatiu dels diferents infants. Els resultats esperen mostrar diferències significatives entre les escoles i mostrar l'eficàcia dels ambients per fomentar aquest desenvolupament i poder assolir una millor comprensió de com les diferents maneres de treballar poden influir en el desenvolupament dels infants amb TEA.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Psicologia
Estudiant: Cardo Ruiz, Andrea
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Los ambientes como factor de desarrollo del lenguaje y la comunicación de los infantes con TEA Environments as a factor in the development of language and communication of children with ASD Els ambients com a factor de desenvolupament del llenguatge i la comunicació en infants amb TEA
Data de la defensa del treball: 2024-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Trastorno del Espectro Autista (TEA), lenguaje, comunicación, lectoescritura, ambientes, desarrollo infantil. Autism Spectrum Disorder (ASD), language, communication, literacy, learning environments, child development. Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), llenguatge, comunicació, lectoescriptura, ambients, desenvolupament infantil.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Els ambients com a factor de desenvolupament del llenguatge i la comunicació en infants amb TEA
Director del projecte: Vilar Peñas, Àgueda
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)