Treballs Fi de Grau> Psicologia

Els ambients com a factor de desenvolupament del llenguatge i la comunicació en infants amb TEA

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:7208
  • Autores:

    Cardo Ruiz, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
    Resumen: El treball analitza el nivell de desenvolupament del llenguatge i la comunicació dels infants amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) comparant dues escoles amb diferents metodologies: una amb ambients i una altra sense. Durant vuit sessions, s'aniran recollint dades per poder avaluar les habilitats dels infants en ambdós entorns a partir d'una anàlisi mixta. L'anàlisi qualitativa examinarà les interaccions, respostes i adaptacions dels infants, mentre que l'anàlisi quantitativa mesura diferents ítems referent al nivell comunicatiu dels diferents infants. Els resultats esperen mostrar diferències significatives entre les escoles i mostrar l'eficàcia dels ambients per fomentar aquest desenvolupament i poder assolir una millor comprensió de com les diferents maneres de treballar poden influir en el desenvolupament dels infants amb TEA.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Psicologia
    Estudiante: Cardo Ruiz, Andrea
    Curso académico: 2023-2024
    Título en diferentes idiomas: Els ambients com a factor de desenvolupament del llenguatge i la comunicació en infants amb TEA Environments as a factor in the development of language and communication of children with ASD Los ambientes como factor de desarrollo del lenguaje y la comunicación de los infantes con TEA
    Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), llenguatge, comunicació, lectoescriptura, ambients, desenvolupament infantil. Autism Spectrum Disorder (ASD), language, communication, literacy, learning environments, child development. Trastorno del Espectro Autista (TEA), lenguaje, comunicación, lectoescritura, ambientes, desarrollo infantil.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Els ambients com a factor de desenvolupament del llenguatge i la comunicació en infants amb TEA
    Director del proyecto: Vilar Peñas, Àgueda
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar