Data d'alta al repositori: 2024-06-28
Resum: En aquest treball es comprova, a través de l'observació a les aules i d'un qüestionari, quins valors es transmeten a les aules d'educació infantil, com aquests s'avaluen, i quin coneixement tenen els docents. Es conclou que les altes ràtios d'alumnes per aula compliquen la tasca docent, que els valors mínims es transmeten de manera constant, però que els infants no sempre els adopten, així doncs, es reconeix la importància de l'aportació familiar. Finalment, comprovem que l'avaluació no és sempre sistemàtica i que cal posar èmfasi en aquest aspecte, tant per la comunicació amb les famílies com dins de l'escola.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Iniesta Garcia, Ada
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Transmisión y evaluación de los valores en las aulas de educación infantil Transmission and evaluation of values in preschool classrooms Transmissió i avaluació dels vales a les aules d'educació infantil
Data de la defensa del treball: 2024-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Educación infantil, educación en valores, evaluación, transmisión de valores. Early childhood education, education in values, evaluation, transmission of values. Educació infantil, educació en valors, avaluació, transmissió.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Transmissió i avaluació dels vales a les aules d'educació infantil
Director del projecte: Fortuny Lahoz, Montserrat
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)