Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: En aquest treball es comprova, a través de l'observació a les aules i d'un qüestionari, quins valors es transmeten a les aules d'educació infantil, com aquests s'avaluen, i quin coneixement tenen els docents. Es conclou que les altes ràtios d'alumnes per aula compliquen la tasca docent, que els valors mínims es transmeten de manera constant, però que els infants no sempre els adopten, així doncs, es reconeix la importància de l'aportació familiar. Finalment, comprovem que l'avaluació no és sempre sistemàtica i que cal posar èmfasi en aquest aspecte, tant per la comunicació amb les famílies com dins de l'escola.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Iniesta Garcia, Ada
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: Transmisión y evaluación de los valores en las aulas de educación infantil Transmission and evaluation of values in preschool classrooms Transmissió i avaluació dels vales a les aules d'educació infantil
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Educación infantil, educación en valores, evaluación, transmisión de valores. Early childhood education, education in values, evaluation, transmission of values. Educació infantil, educació en valors, avaluació, transmissió.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Transmissió i avaluació dels vales a les aules d'educació infantil
Director del proyecto: Fortuny Lahoz, Montserrat
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)