Data d'alta al repositori: 2024-06-28
Resum: El fenomen de la mort ha estat sempre present al llarg de la història humana. Ens envolta constantment, però encara és considerat un tema tabú a la societat contemporània. Constitueix una part inevitable de la vida que sovint es pren precaució d'evitar, ja que la seva naturalesa genera por i perplexitat als humans. Tant a les llars com a les escoles, rares vegades se'n parla, de manera que quan ens enfrontem a la mort, les emocions que ens desperten són profundes i sovint no sabem com gestionar-les. Davant d’aquesta situació, aquest estudi examina com es tracta el tema de la mort en els entorns educatius de l'Educació Infantil, considerant la seva importància en el desenvolupament dels infants i la influència en docents i famílies.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Història i Història de l'Art
Estudiant: Tomàs Sifres, Georgina
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: La mort i el dol a les aules d'Eduació Infantil Death and grief in Early Childhood Education classrooms La muerte y el proceso de luto en las aulas de Eduación Infantil.
Data de la defensa del treball: 2024-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Pèrdua, Mort, Dol, Vincle Afectiu, Educació Infantil. Pérdida, Muerte, Luto, Vínculo Afectivo, Educación Infantil. Loss, Death, Grief, Affective Bond, Early Childhood Education.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La mort i el dol a les aules d'Eduació Infantil
Director del projecte: Castro da Silva, Fabrícia
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)