Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: El fenomen de la mort ha estat sempre present al llarg de la història humana. Ens envolta constantment, però encara és considerat un tema tabú a la societat contemporània. Constitueix una part inevitable de la vida que sovint es pren precaució d'evitar, ja que la seva naturalesa genera por i perplexitat als humans. Tant a les llars com a les escoles, rares vegades se'n parla, de manera que quan ens enfrontem a la mort, les emocions que ens desperten són profundes i sovint no sabem com gestionar-les. Davant d’aquesta situació, aquest estudi examina com es tracta el tema de la mort en els entorns educatius de l'Educació Infantil, considerant la seva importància en el desenvolupament dels infants i la influència en docents i famílies.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Història i Història de l'Art
Estudiante: Tomàs Sifres, Georgina
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: La mort i el dol a les aules d'Eduació Infantil Death and grief in Early Childhood Education classrooms La muerte y el proceso de luto en las aulas de Eduación Infantil.
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Pèrdua, Mort, Dol, Vincle Afectiu, Educació Infantil. Pérdida, Muerte, Luto, Vínculo Afectivo, Educación Infantil. Loss, Death, Grief, Affective Bond, Early Childhood Education.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: La mort i el dol a les aules d'Eduació Infantil
Director del proyecto: Castro da Silva, Fabrícia
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)