Data d'alta al repositori: 2024-07-03
Resum: Aquest estudi explora el potencial de la IA per optimitzar les operacions d'hospitalitat i millorar les experiències dels clients. Centrant-se en Blaumar Hotel, investiga com la IA i la interacció humana s'entrecreuen, amb l'objectiu d'entendre les percepcions i preferències dels clients. L'objectiu final és proporcionar informació sobre com Hotels, concretament Blaumar Hotel, pot integrar eficaçment la IA alhora que manté un enfocament personalitzat de l'hospitalitat i aconsegueix un equilibri entre la tecnologia i el tacte humà. This study explores AI's potential to optimise operations in hospitality and enhance guest experiences. Focusing on Blaumar Hotel, it investigates how AI and human interaction intersect, aiming to understand guest perceptions and preferences. The ultimate goal is to provide insights into how Hotels, specifically Blaumar Hotel, can effectively integrate AI while maintaining a personalised approach to hospitality and striking a balance between technology and human touch.
Matèria: Turisme
Idioma: en
Àrees temàtiques: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
Departament: Geografia
Estudiant: Patrick, Anna
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Equilibrant el Contacte Humà i la Intel·ligència Artificial a l'Hotel Blaumar Balancing Human Touch and Artificial Intelligence at Blaumar Hotel Equilibrando el Contacto Humano y la Inteligencia Artificial en el Hotel Blaumar
Data de la defensa del treball: 2024-06-20
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Inteligencia Artificial, Contacte Humà, Hoteleria Artificial Intelligence, Human Touch, Hospitality Inteligencia Artificial, Contacto Humano, Hotelería
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Balancing Human Touch and Artificial Intelligence at Blaumar Hotel
Director del projecte: Bujalance López, Lourdes
Ensenyament(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)