Data d'alta al repositori: 2024-07-03
Resum: En els darrers anys, la gastronomia i el benestar relacionat amb l'alimentació s'han convertit en preferències creixents per a la població, mentre la societat avança cap a un món digitalitzat i globalitzat. Aquest treball estudia i aplica un projecte de digitalització del bufet del restaurant de l'hotel Estival Centurión Playa de Vilafortuny (Cambrils). Revisa la literatura sobre tendències turístiques, digitalització del sector i enfocament al client, analitza la gestió i implantació del projecte, i utilitza una metodologia quantitativa per avaluar els impactes econòmics. S'espera una percepció positiva, personalització de l'experiència del client i estalvis operacionals, demostrant els beneficis de la digitalització.
Matèria: Turisme
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Departament: Geografia
Estudiant: Montoya Cid, Júlia
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: DIGITALIZACIÓN DEL BUFET DE UN HOTEL, EL CASO DEL HOTEL ESTIVAL CENTURIÓN PLAYA DIGITIZATION OF THE BUFFET IN A HOTEL: THE CASE OF THE HOTEL ESTIVAL CENTURIÓN PLAYA DIGITALITZACIÓ DEL BUFFET D’UN HOTEL: EL CAS DE L’HOTEL ESTIVAL CENTURIÓN PLAYA
Data de la defensa del treball: 2024-06-20
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Digitalitzación, innovación y experiencia del cliente Digitalization, innovation and customer experience Digitalització, innovació i experiència del client
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: DIGITALITZACIÓ DEL BUFFET D’UN HOTEL: EL CAS DE L’HOTEL ESTIVAL CENTURIÓN PLAYA
Director del projecte: Flores-Fillol, Ricardo
Ensenyament(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)