Data d'alta al repositori: 2024-07-05
Resum: Aquest treball de fi de grau investiga l'impacte del teatre musical com a producte turístic a Madrid. Els objectius principals són analitzar l'efecte d'aquest tipus de turisme sobre l'economia, la cohesió social i la identitat cultural de la ciutat, i integrar la promoció cultural i musical en les estratègies de màrqueting turístic. També es revisa l'impacte de la COVID-19 en el sector i es compara l'oferta de teatre musical entre Madrid i Barcelona. La metodologia inclou l'anàlisi de dades qualitatives i entrevistes amb professionals del sector, permetent una visió completa dels beneficis i desafiaments d'aquest fenomen turístic.
Matèria: Turisme
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Departament: Geografia
Estudiant: Gómez Edo, Pau
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: El teatre musical com a producte turístic a Madrid Musical theater as a tourist product in Madrid El teatro musical como producto turístico en Madrid
Data de la defensa del treball: 2024-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Producte turístic, turisme musical, promoció turística Tourism product, musical tourism, tourism promotion El teatro musical como producto turístico en Madrid
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: El teatre musical com a producte turístic a Madrid
Director del projecte: García Ventura, Jordi
Ensenyament(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)