Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-05
Resumen: Aquest treball de fi de grau investiga l'impacte del teatre musical com a producte turístic a Madrid. Els objectius principals són analitzar l'efecte d'aquest tipus de turisme sobre l'economia, la cohesió social i la identitat cultural de la ciutat, i integrar la promoció cultural i musical en les estratègies de màrqueting turístic. També es revisa l'impacte de la COVID-19 en el sector i es compara l'oferta de teatre musical entre Madrid i Barcelona. La metodologia inclou l'anàlisi de dades qualitatives i entrevistes amb professionals del sector, permetent una visió completa dels beneficis i desafiaments d'aquest fenomen turístic.
Materia: Turisme
Idioma: cat
Áreas temáticas: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Departamento: Geografia
Estudiante: Gómez Edo, Pau
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: El teatre musical com a producte turístic a Madrid Musical theater as a tourist product in Madrid El teatro musical como producto turístico en Madrid
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Producte turístic, turisme musical, promoció turística Tourism product, musical tourism, tourism promotion El teatro musical como producto turístico en Madrid
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: El teatre musical com a producte turístic a Madrid
Director del proyecto: García Ventura, Jordi
Enseñanza(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)