Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Estrategias de Marketing Digital en TikTok: Casos de éxito, Duolingo y Ryanair

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:7593
    Autors:
    Perea Ruiz, Rosario
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-09-19
    Resum: Este estudio realiza un análisis detallado de las estrategias publicitarias de Duolingo y Ryanair en TikTok, comparándolas con su desempeño en X e Instagram. A través del análisis de la participación de los usuarios, se identifica qué tipos de contenido logran mayor interacción y se evalúa la efectividad de dichas estrategias. El objetivo es comprender las tendencias emergentes en el marketing digital y cómo las empresas pueden optimizar sus enfoques para maximizar el engagement. Los resultados ofrecerán una visión sobre las particularidades del marketing exitoso en TikTok en comparación con otras redes sociales. This study performs a detailed analysis of Duolingo and Ryanair's advertising strategies on TikTok, comparing them with their performance on X and Instagram. Through the analysis of user engagement, it identifies which types of content achieve higher interaction and evaluates the effectiveness of these strategies. The goal is to understand emerging trends in digital marketing and how companies can optimize their approaches to maximize engagement. The results will provide insight into the specifics of successful marketing on TikTok compared to other social networks. Aquest estudi realitza una anàlisi detallat de les estratègies publicitàries de Duolingo i Ryanair a TikTok, comparant-les amb el seu rendiment a X i Instagram. A través de l'anàlisi de la participació dels usuaris, s'identifica quins tipus de contingut aconsegueixen una major interacció i s'avalua l'efectivitat d'aquestes estratègies. L'objectiu és comprendre les tendències emergents en el màrqueting digital i com les empreses poden optimitzar els seus enfocaments per a maximitzar l'engagement. Els resultats oferiran una visió sobre les particularitats del màrqueting exitós a TikTok en comparació amb altres xarxes socials.
    Matèria: Màrqueting digital
    Idioma: spa
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Perea Ruiz, Rosario
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Títol en diferents idiomes: Digital Marketing Strategies in TikTok: Success cases, Duolingo and Ryanair Estratègies de Màrqueting Digital en TikTok: Casos d'èxit, Duolingo i Ryanair
    Data de la defensa del treball: 2024-06-26
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Marketing, Publicidad, Redes Sociales Marketing, Advertising , Social Media Màrqueting, Publicitat, Xarxes Socials
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Estrategias de Marketing Digital en TikTok: Casos de éxito, Duolingo y Ryanair
    Director del projecte: Papaoikonomou, Eleni
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting digital
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar