Treballs Fi de Grau> Administració i Direcció d'Empreses

El podcast com a eina de màrqueting: la Llotja

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:7599
  • Autors:

    Mazzone Shimazu, Maria Fernanda
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-09-19
    Resum: En un mundo digitalizado en el que el marketing y sus tendencias se encuentran en constante evolución, las empresas se ven con la necesidad de adaptarse a los cambios tecnológicos y sociales. Una de las tendencias emergentes de comunicación más destacadas hoy en día es el Podcasting. Las empresas han sabido aprovechar el Branded Podcast como herramienta de marketing digital, el cual aporta visibilidad y valor añadido a la marca. En este trabajo se plasma la creación de La Llotja, un Podcast de RPL Invest dedicado a promover y proyectar el emprendimiento local, tratando principalmente temas económicos y empresariales. In a digitized world where marketing and its trends are constantly evolving, the companies need to adapt to technological and social changes. One of the most prominent emerging communication trends today is Podcasting. Companies have been able to take advantage of the Branded Podcast as a digital marketing tool, which brings visibility and added value to the brand. This project reflects the creation of La Llotja, an RPL Invest Podcast, dedicated to promoting local entrepreneurship, discussing economic and business topics. En un món digitalitzat on el màrqueting i les seves tendències es troben en constant evolució, les empreses es veuen amb la necessitat d’adaptar-se als canvis tecnològics i socials. Una de les tendències emergents de comunicació més destacades d’avui dia és el Podcasting. Les empreses han sabut aprofitar el Branded Podcast com a eina de màrqueting digital, el qual aporta visibilitat i valor afegit a la marca. En aquest treball es plasma la creació de La Llotja, un Podcast de RPL Invest dedicat a promoure i projectar l’emprenedoria local, tractant principalment temes econòmics i empresarials.
    Matèria: Màrqueting digital
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Mazzone Shimazu, Maria Fernanda
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Títol en diferents idiomes: El podcast como herramienta de marketing: la Llotja Podcast as a marketing tool: la Llotja
    Data de la defensa del treball: 2024-06-26
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Marketing digital, Podcast, Branded Podcast Digital Marketing, Podcast, Branded Podcast Màrqueting digital, Podcast, Branded Podcast
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: El podcast com a eina de màrqueting: la Llotja
    Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting digital
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar