Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Màrqueting i venda de videojocs per Internet

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:794
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG794
  • Autors:

    Salvany Vives, Andreu
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2016-07-13
    Resum: En el trabajo de fin de grado se estudia el consumo de videojuegos y sus ventas por internet, también se realiza un análisis del sector y se analiza una encuesta realizada a los consumidores In this final Project we study the videogames sales on the internet, and we also do a study of the sector and we analize a poll answered by videogame players En el treball de fi de grau s’estudia el consum de videojocs i les vendes de videojocs per internet, també es fa un analisi del sector i s’analitza una enquesta realitzada als consumidors
    Matèria: Màrqueting per Internet
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Salvany Vives, Andreu
    Curs acadèmic: 2015-2016
    Títol en diferents idiomes: Marketing y venda de videojuegos por Internet Marketing and videogame sales on the Internet Màrqueting i venda de videojocs per Internet
    Data de la defensa del treball: 2016-06-27
    Paraules clau: Videojuegos Videogames Videojocs
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Màrqueting i venda de videojocs per Internet
    Director del projecte: Gené Albesa, Jaume
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting per Internet
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar