Data d'alta al repositori: 2025-02-26
Resum: Aquest treball analitza les activitats en les quals els alumnes tenen major i menor motivació, i el seu estat d'ànim després de realitzar activitat física. Es fa en una escola al Tarragonès, una àrea turística. La metodologia es basa en el disseny de recerca EDR de Reeves (2007), que inclou anàlisi, disseny, implementació i avaluació. Es van entrevistar tres docents d'educació física per crear una proposta educativa d'onze activitats en sis sessions. Els resultats mostren més motivació en activitats pràctiques i de joc, especialment en jocs cooperatius o competitius. La proposta educativa va obtenir una nota mitjana de 9,27 sobre 10.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: ca
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Moscoso Matarranz, Silvia
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: L'impacte de l'educació física en la motivació i l'estat d'ànim en alumnes d'Educació Primària The impact of physical education on motivation and mood in primary school students El impacto de la educación física en la motivación y el estado de ánimo en alumnos de Educación Primaria
Data de la defensa del treball: 2024-06-12
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Motivació, educació física, educació primària, escola d’alta complexitat. Motivation, physical education, primary education, high complexity school. Motivación, educación física, educación primaria, escuela de alta complejidad
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'impacte de l'educació física en la motivació i l'estat d'ànim en alumnes d'Educació Primària
Director del projecte: Balanyà Rebollo, Judith
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)