Fecha de alta en el repositorio: 2025-02-26
Resumen: Aquest treball analitza les activitats en les quals els alumnes tenen major i menor motivació, i el seu estat d'ànim després de realitzar activitat física. Es fa en una escola al Tarragonès, una àrea turística. La metodologia es basa en el disseny de recerca EDR de Reeves (2007), que inclou anàlisi, disseny, implementació i avaluació. Es van entrevistar tres docents d'educació física per crear una proposta educativa d'onze activitats en sis sessions. Els resultats mostren més motivació en activitats pràctiques i de joc, especialment en jocs cooperatius o competitius. La proposta educativa va obtenir una nota mitjana de 9,27 sobre 10.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: ca
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Moscoso Matarranz, Silvia
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: L'impacte de l'educació física en la motivació i l'estat d'ànim en alumnes d'Educació Primària The impact of physical education on motivation and mood in primary school students El impacto de la educación física en la motivación y el estado de ánimo en alumnos de Educación Primaria
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-12
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Motivació, educació física, educació primària, escola d’alta complexitat. Motivation, physical education, primary education, high complexity school. Motivación, educación física, educación primaria, escuela de alta complejidad
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'impacte de l'educació física en la motivació i l'estat d'ànim en alumnes d'Educació Primària
Director del proyecto: Balanyà Rebollo, Judith
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)