URV Institutional Repository
Español Català English
Title
La demanda turística: imatge i satisfacció en el cas de Reus - TFG:1931
Title in original languageLa demanda turística: imatge i satisfacció en el cas de Reus
Title in different languagesLa demanda turística: imatge i satisfacció en el cas de Reus
Title in different languagesThe tourist demand: image and satisfaction in the case of the city of Reus
Title in different languagesLa demanda turística: imagen y satisfacción en el caso de Reus
AbstractCada any, el nombre de turistes augmenta a tot al món, així com la importància d’analitzar els turistes. Aquesta investigació es centra en analitzar la demanda turística de la ciutat de Reus (Espanya), és a dir, els turistes en si a partir d’establir el perfil dels turistes que visiten Reus, la motivació que fa que visitin la ciutat, la imatge percebuda i projectada o transmesa de la destinació i la satisfacció resultant de la visita. Per això, a partir d’enquestes realitzades a turistes que visitaven Reus s’ha pogut quantificar i analitzar tots aquests conceptes concloent que la satisfacció dels turistes és alta; la motivació és la cultura, a diferència de la motivació dels turistes que visiten la Costa Daurada, que és el sol i la platja; el perfil de turista és bàsicament excursionista; i la imatge que tenen els turistes amb la que transmet la destinació coincideix fent que les expectatives des turistes es compleixin i hi hagi satisfacció final.
AbstractEvery year, the number of tourists increases worldwide, and so the importance of analysing tourists. This research focuses on analysing the tourist demand of the city of Reus (Spain), in other words, it focuses on the tourists. Thus, the investigation establishes the profile of tourists that visit Reus, the motivation that encourage them to visit the city, the perceived and projected image of the destination and the satisfaction resulting from visiting Reus. For that, based on surveys carried out on tourists that were visiting Reus, it has been possible to quantify and analyse all these concepts, concluding that the satisfaction of tourists is high; the motivation is culture, unlike the motivation of tourists who visit the Costa Dorada, which is the sun and the beach; the tourist profile is basically one-day visitors; and the image that tourists have regarding the destination and the image transmitted from the destination coincides, therefore the expectations of tourists are fulfilled and there is final satisfaction.
AbstractCada año, el número de turistas aumenta en todo el mundo, así como la importancia de analizar los turistas. Esta investigación se centra en analizar la demanda turística de la ciudad de Reus (España), es decir, los turistas en sí a partir de establecer el perfil de los turistas que visitan Reus, la motivación que hace que visiten la ciudad, la imagen percibida y proyectada o trasmitida de la destinación y la satisfacción resultante de la visita. Por eso, a partir de encuestas realizadas a turistas que visitaban Reus se ha podido cuantificar y analizar todos estos conceptos concluyendo que la satisfacción de los turistas es alta; la motivación es la cultura, a diferencia de la motivación de los turistas que visitan la Costa Dorada, que es el sol y la playa; el perfil de turista es básicamente excursionista; y la imagen que tienen los turistas con la que transmite la destinación coincide haciendo que las expectativas de turistas se cumplan y haya satisfacción final.
KeywordsImatge, satisfacció, demada turística
KeywordsImage, satisfaction, tourist demand
KeywordsImagen, satisfacción, demanda turística
SubjectTurisme
LanguageCatalà
EntityUniversitat Rovira i Virgili (URV)
Education area(s)Turisme
Project directorMuiños Villaverde, María Jesús
DepartmentEconomia
Work's public defense date2018-06-05
Creation date in repository2019-02-07
Academic year2017-2018
TFG credits6
ConfidencialityNo
Subject areasTurisme i oci
Subject areasTourism and leisure
Subject areasTurismo y ocio
StudentCristòfol Martínez, Lídia
Search your registry in
Available files
Memòria

Information

© 2016 Universitat Rovira i Virgili