URV Institutional Repository
Español Català English
Title
El desarrollo del turismo en el contexto Gaming - TFG:1935
Title in original languageEl desarrollo del turismo en el contexto Gaming
Title in different languagesEl desenvolupament del turisme en el context Gaming
Title in different languagesTourism development in the Gaming context
Title in different languagesEl desarrollo del turismo en el contexto Gaming
AbstractLa fusió de la tecnologia y la informació van generar les denominades TIC, i aquestes han suposat ser de vital importància per el desenvolupament del turisme. Dit això, en aquest projecte es parla de les noves tendències turístiques més importants, recalcant en tot moment les que estan relacionades amb el context “Gamer”. Com per exemple la gamificació turística. També es trobarà la raó de perquè la tendència gaming és molt important al present, rebent la seva màxima atenció de quasi tots els sectors, això si, sempre gracies als dispositius mòbils, elements que promouen les noves formes de màrqueting: proximitat per la tecnologia beacon, experiencial y eWOM amb els influencers, etc…
AbstractThe mix between technology and information created the element known as ICT, and it has become really important for the tourism development. On this project, we will see the new technological trends in tourism, highlighting those related to the “Gamer” context. For example the touristic gamification. Also we will show how the gaming trend is really important right now, taking the attention from almost every economic sector. But this could have been only be possible thanks to Mobile phones, electronic devices that promotes new marketing forms: proximity with beacon Technology, experiential and eWOM with influencers, etc..
AbstractLa fusión de la tecnología y la información generaron las denominadas TIC, y éstas han supuesto ser de vital importancia para el desarrollo del turismo. Desde este punto de vista, en el presente proyecto se habla de las tendencias tecnológicas turísticas más importante, destacando en todo momento aquellas relacionadas con el contexto “Gamer”. Como por ejemplo la gamificación turística. También se encontrará la razón de porque la tendencia gaming está en auge, recibiendo su máxima atención de casi todos los sectores, eso sí, siempre gracias a los dispositivos móviles, elementos que promueven nuevas formas de marketing: proximidad a partir de la tecnología beacon, experiencial y eWOM con los influencers, etc..
KeywordsGaming, turisme, marketing
KeywordsGaming, tourism, marketing
KeywordsGaming, turismo, marketing
SubjectTurisme
LanguageCastellà
EntityUniversitat Rovira i Virgili (URV)
Education area(s)Turisme
Project directorNel-lo Andreu, Marta Gemma
DepartmentGeografia
Work's public defense date2018-06-07
Creation date in repository2019-02-07
Academic year2017-2018
TFG credits6
ConfidencialityNo
Subject areasTurisme i oci
Subject areasTourism and leisure
Subject areasTurismo y ocio
StudentFernández Medina, Daniel
Search your registry in
Available files
Memòria

Information

© 2016 Universitat Rovira i Virgili