Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

Metodologies a les aules per infants amb trastorn de l'espectre autista

  • Identification data

    Identifier: TFG:3560
    Authors:
    Roig Carbajo, Andrea
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-19
    Abstract: Analitzar si els docents disposen de formació per abordar la tasca educativa amb infants TEA inclosos a l’aula. Es realitza una recerca d’informació per conèixer els aspectes generals dels infants TEA. Es realitzen dues entrevistes dirigides a professionals de l’àmbit educatiu i s’elabora una enquesta contestada per 64 persones anònimes d'escoles de Catalunya, es realitza amb la finalitat de conèixer la formació dels docents sobre el TEA i sobre el suport que reben a les aules. Es planteja descobrir si realizar la tasca educativa de manera inclusiva sense suport a les aules és viable per tot el grup.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Ciències de l'educació
    Student: Roig Carbajo, Andrea
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Metodologías en las aulas para niños con trastorno del espectro autista Classroom methodologies for children with autism spectrum disorder Metodologies a les aules per infants amb trastorn de l'espectre autista
    Work's public defense date: 2021-06-14
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: trastorno del espectro autista, inclusión, metodologías autism spectrum disorder, inclusion, methodologies trastorn de l'espectre autista, inclusió, metodologies
    Confidenciality: No
    Title in original language: Metodologies a les aules per infants amb trastorn de l'espectre autista
    Project director: Garcia López, Alícia
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar