Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
Resumen: Analitzar si els docents disposen de formació per abordar la tasca educativa amb infants TEA inclosos a l’aula. Es realitza una recerca d’informació per conèixer els aspectes generals dels infants TEA. Es realitzen dues entrevistes dirigides a professionals de l’àmbit educatiu i s’elabora una enquesta contestada per 64 persones anònimes d'escoles de Catalunya, es realitza amb la finalitat de conèixer la formació dels docents sobre el TEA i sobre el suport que reben a les aules. Es planteja descobrir si realizar la tasca educativa de manera inclusiva sense suport a les aules és viable per tot el grup.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Roig Carbajo, Andrea
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Metodologías en las aulas para niños con trastorno del espectro autista Classroom methodologies for children with autism spectrum disorder Metodologies a les aules per infants amb trastorn de l'espectre autista
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: trastorno del espectro autista, inclusión, metodologías autism spectrum disorder, inclusion, methodologies trastorn de l'espectre autista, inclusió, metodologies
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Metodologies a les aules per infants amb trastorn de l'espectre autista
Director del proyecto: Garcia López, Alícia
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)