Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca

  • Identification data

    Identifier: TFG:3629
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3629
  • Authors:

    Monzón Cárabe, Ana Maria
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-20
    Abstract: Aquesta recerca mostra l’anàlisi del tractament de la inclusió en una escola pública de Vila-Seca i els diferents agents implicats en el procés. El marc teòric es recullen les característiques i la definició del concepte “inclusió educativa”, els factors que influeixen en aquest procés i quines metodologies es consideren inclusives. D’altra banda, en el marc metodològic es proposen els objectius generals a assolir, relacionats amb el concepte d’inclusió, l’organització del centre i les estratègies que afavoreixen aquest procés. A més a més, s’analitzen els resultats obtinguts dels instruments i s’elaboren les conclusions pertinents.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Ciències de l'educació
    Student: Monzón Cárabe, Ana Maria
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Inclusive methodologies. Analysis of the treatment of inclusion in a public school in Vila-Seca and the agents involved in the process Metdologias inclusivas. Análisis del tratamiento de la inclusión y de los agentes implicados en una escuela pública de Vila-Seca. Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca
    Work's public defense date: 2021-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: metodologías, inclusión, necesidades educativas especiales, estrategias. methodologies, inclusion, special education needs, strategies metodologies, inclusió, necessitats educatives especials, estratègies.
    Confidenciality: No
    Title in original language: Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca
    Project director: Boluda López, Pere
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar