Creation date in repository: 2021-07-20
Abstract: El present treball analitza les conseqüències psicològiques i emocionals que ha comportat el confinament causat per la covid-19, en infants. Es mostra la relació existent entre la música i les emocions. L’objectiu és investigar quins beneficis pot aportar la música en els nens, en un temps de confinament. Per a dur a terme l’estudi, s’ha utilitzat una metodologia mixta. Dels resultats obtinguts, l’alumnat valora positivament l’ús de la música com a eina sanadora; la música potencia molts aspectes i estimula l’activitat cerebral, incidint plenament en l’estat d’ànim d’una persona. Finalment la música és element clau en el dia a dia de les persones. Actua com a eina terapèutica afavorint un equilibri emocional i d’aprenentatge en els infants.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Department: Ciències de l'educació
Student: Solé Morató, Judit
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament MUSIC, key element in confinement times La MÚSICA, elemento vertebrador en tiempos de confinamento
Work's public defense date: 2022-06-15
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: música, emocions, aprenentatge music, emotions, learning música, emociones, aprendizaje
Confidenciality: No
Title in original language: La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament
Project director: Calvó Monné, Mireia
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)