Treballs Fi de Grau> Educació Primària

La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament

  • Identification data

    Identifier: TFG:3640
    Authors:
    Solé Morató, Judit
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-20
    Abstract: El present treball analitza les conseqüències psicològiques i emocionals que ha comportat el confinament causat per la covid-19, en infants. Es mostra la relació existent entre la música i les emocions. L’objectiu és investigar quins beneficis pot aportar la música en els nens, en un temps de confinament. Per a dur a terme l’estudi, s’ha utilitzat una metodologia mixta. Dels resultats obtinguts, l’alumnat valora positivament l’ús de la música com a eina sanadora; la música potencia molts aspectes i estimula l’activitat cerebral, incidint plenament en l’estat d’ànim d’una persona. Finalment la música és element clau en el dia a dia de les persones. Actua com a eina terapèutica afavorint un equilibri emocional i d’aprenentatge en els infants.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Department: Ciències de l'educació
    Student: Solé Morató, Judit
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament MUSIC, key element in confinement times La MÚSICA, elemento vertebrador en tiempos de confinamento
    Work's public defense date: 2022-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: música, emocions, aprenentatge music, emotions, learning música, emociones, aprendizaje
    Confidenciality: No
    Title in original language: La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament
    Project director: Calvó Monné, Mireia
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar