Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-01
Resumen: Aquesta investigació consisteix en l’anàlisi de tots els factors que envolta el concepte de la mort i la infantesa, i del paper dels docents d’educació primària en el seu acompanyament. Presenta la realitat a l’aula de dues escoles d’educació primària catalanes per descriure els recursos que disposen els docents per tal de dur a terme l’acompanyament de la pèrdua d’un ésser estimat d’un alumne i reconeix les mancances existents en aquest àmbit. La investigació fa una crítica a la falta de coneixement de la identitat cultural dels alumnes envers els ritus fúnebres de les altres cultures.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Aguila Cabezas, Anna
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Pedagogia i mort, la gestió del dol intercultural en l'educació primària Pedagogy and death, the management of intercultural mourning in elementary education Pedagogia i muerte, la gestión del luto intercultural en la educación primaria
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: pedagogia de la mort, educació primària, interculturalitat, docents, acompanyament. pedagogy of death, elementary education, interculturality, teachers, accompaniment. pedagogía de la muerte, educación primaria, interculturalidad, docentes, acompañamiento.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Pedagogia i mort, la gestió del dol intercultural en l'educació primària
Director del proyecto: Garrido Fandos, Manel
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)