Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-02
Resumen: Aquesta investigació té la finalitat de conèixer els termes coaching i coaching educatiu, així com investigar la possibilitat d’emprar aquest procés en el context universitari La mostra analitzada han sigut 40 estudiants d’últim curs de grau d’estudis de la URV. L’instrument de mesura ha sigut un qüestionari sobre la valoració del recurs del/la tutor/a de carrera, l’assessorament rebut al llarg del grau, i la introducció de la metodologia coaching educatiu al Pla d’Acció Tutorial de la URV. La conclusió principal obtinguda és que els estudiants de la mostra valoren positivament la introducció del coaching educatiu al PAT de la URV.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Camacho González, Laura
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Coiching Educativo, una herramienta para los universitarios, El Educational Coaching, a tool for college students Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Coaching, asesoramiento, universidades Coaching, counsel, universities Coaching, assessorament, universitats
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El
Director del proyecto: Santiago Varea, M. Dolors
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)