Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: L’objectiu d’aquest estudi és analitzar la situació actual del tractament de les altes capacitats a educació infantil a Catalunya i identificar les característiques que hauria de tenir una intervenció orientada a la millora la qualitat pedagògica de l’aprenentatge dels alumnes amb AC d’infantil. Les AC estan definides com aquelles persones que presenten característiques intel·lectuals quantitativa i qualitativament superiors. Aquest estudi es basa en una investigació fonamentalment qualitativa. Els resultats mostren manca d’informació, recerca i formació en referència a les AC. Els trets fonamentals d’una proposta d’intervenció per als alumnes d’altes capacitats són: la coordinació amb les famílies, l’adaptació de les metodologies i l’aprenentatge emocional.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Rodríguez Bolancel, Aroa
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Niños y niñas con altas capacidades en Educación Infantil: Formación docente e intervención educativa Children with high skills in children's education: teaching training and educational intervention. Nens i nenes amb altes capacitats a Educació Infantil: Formació docent i intervenció educativa.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: altas capacidades, formación docente, intervención educativa, educación infantil. high skills, teaching training, educational intervention, child education. altes capacitats, formació docent, intervenció educativa, educació infantil.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Nens i nenes amb altes capacitats a Educació Infantil: Formació docent i intervenció educativa.
Director del proyecto: Moya Pereira, Sofia.
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)