Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: El present treball de fi de grau se centra en l'acció educativa que es realitza en la reinserció d’infants amb càncer infantil en un context ordinari, amb el propòsit d’abordar diferents repercussions positives en l’àmbit emocional, compensar i normalitzar en la mesura que sigui possible la situació de malaltia, tant per l’infant com pel grup classe.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Rosell Giménez, Míriam
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: El retorno en el aula ordinaria de niños oncológicos: Propuesta de intervención a partir de la creación de una aplicación móvil The return to the ordinary oncological children's classroom: Proposal for intervention on the basis of the creation of a mobile application El retorn a l'aula ordinària d'infants oncològics: Proposta d'intervenció a partir de la creació d'una aplicació mòbil
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: pedagogia hospitalària, infants hospitalitzats, educació, hospitalització, càncer, trastorns emocionals, aula hospitalària, mestra hospitalària i acció psicopedagògica. hospital pedagogy, hospitalized children, education, hospitalization, cancer, emotional disorders, hospital classroom, hospital teacher and psychopedagogical action. pedagogía hospitalaria, niños hospitalizados, educación, hospitaliza-ción, cáncer, trastornos emocionales, aula hospitalaria, maestra hospitalaria y acción psi-copedagógica.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El retorn a l'aula ordinària d'infants oncològics: Proposta d'intervenció a partir de la creació d'una aplicació mòbil
Director del proyecto: Riera Sal, Raquel
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)