Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: En aquest treball s’exposa una alternativa al mètode tradicional a l’hora d’impartir les matemàtiques. Es tracta del mètode ABN, un mètode que pretén promoure una altra manera diferent d'ensenyar matemàtiques en Educació Infantil. Es presenta una diagnosi d’una necessitat, aprendre les matemàtiques d’una forma més significativa, vivencial i manipulativa. Els objectius principals de la investigació seran detectar les principals necessitats d’una aula d’infantil per a treballar les matemàtiques de manera significativa, i dissenyar una proposta de millora metodològica introduint el mètode ABN a les aules, per tal d’avaluar si augmenta la curiositat, la motivació i l’aprenentatge en els infants.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Rovira Jiménez, David
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL THE ABN METHOD FOR CHILD EDUCATION EL MÉTODO ABN EN EDUCACIÓN INFANTIL
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Educació Infantil, matemàtiques, comptatge, mètode ABN. Child education, mathematics, counting, ABN method. Educación Infantil, matemáticas, conteo, método ABN.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL
Director del proyecto: Sanromà Lucia, Manuel
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)