Treballs Fi de Grau> Pedagogia

EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3322
    Autores:
    Rovira Jiménez, David
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: En aquest treball s’exposa una alternativa al mètode tradicional a l’hora d’impartir les matemàtiques. Es tracta del mètode ABN, un mètode que pretén promoure una altra manera diferent d'ensenyar matemàtiques en Educació Infantil. Es presenta una diagnosi d’una necessitat, aprendre les matemàtiques d’una forma més significativa, vivencial i manipulativa. Els objectius principals de la investigació seran detectar les principals necessitats d’una aula d’infantil per a treballar les matemàtiques de manera significativa, i dissenyar una proposta de millora metodològica introduint el mètode ABN a les aules, per tal d’avaluar si augmenta la curiositat, la motivació i l’aprenentatge en els infants.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Rovira Jiménez, David
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL THE ABN METHOD FOR CHILD EDUCATION EL MÉTODO ABN EN EDUCACIÓN INFANTIL
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Educació Infantil, matemàtiques, comptatge, mètode ABN. Child education, mathematics, counting, ABN method. Educación Infantil, matemáticas, conteo, método ABN.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL
    Director del proyecto: Sanromà Lucia, Manuel
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar