Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-15
Resumen: El present estudi investiga la possibilitat d’influència predictora i les relacions entre sis estils diferents d’entrenadors (tradicional, tecnològic, crític, innovador, col·laborador i dialogador), amb les dimensions d’ansietat, motivació, cohesió i tracte interpersonal entre jugador i entrenador. La mostra consta de 102 jugadors que pertanyen a l’equip de futbol Fundació Futbol Base Reus, dels quals 71,6% són homes i 28,4% dones. Els resultats mostren que tots els estils d’entrenadors mostren resultats significatius en correlacions i prediccions, en excepció de l’estil tecnològic. Els dos estils amb més resultats significatius indiquen que l’estil crític redueix l’ansietat, però empitjora part de la cohesió, basa la motivació en recompenses i redueix la qualitat de relació entre entrenador-jugador, mentre que l’estil dialogador redueix part de l’ansietat, millora part de la cohesió grupal, millora la motivació en diferents dimensions i millora la relació entre entrenador i jugador.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicología Psychology Psicologia
Departamento: Psicologia
Estudiante: Rovira Pagès, Lluc
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Diferencias en ansiedad, motivación, cohesión y trato interpersonal según el estilo de entrenador Differences in anxiety, motivation, cohesion and interpersonal treatment depending on the coaching style Diferències en l'ansietat, motivació, cohesió i el tracte interpersonal segons l'estil d'entrenador
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-28
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: estilo de entrenador tradicional, tecnológico, crítico, innovador, colaborador, dialogador, ansiedad. traditional coaching style, technological, critical, innovative, collaborative, dialogic, anxiety. estil d’entrenador tradicional, tecnològic, crític, innovador, col·laborador, dialogador, ansietat.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Diferències en l'ansietat, motivació, cohesió i el tracte interpersonal segons l'estil d'entrenador
Director del proyecto: Serrano Fernández, María José
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)