Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-16
Resumen: El TEA és un trastorn del neurodesenvolupament que afecta principalment al comportament, a la comunicació i interacció social, i als interessos i activitats. Les dificultats socials, la manca d’habilitats emocionals i l'híper- o hiposensibilitats, entre d’altres acaben produint complicacions al correcte desenvolupament afectiu-sexual de l'individu. L’objectiu d’aquest treball és crear un programa d’intervenció en educació afectiu-sexual que sigui capaç de millorar tant quantitativament com qualitativament els coneixements sobre la dimensió sexual, a més de normalitzar i promoure una sexualitat saludable i lliure de judicis. Per assolir l'objectiu s'ha realitzat una recerca literària i es proposa un programa d'intervenció afectiu-sexual.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicología Psychology Psicologia
Departamento: Psicologia
Estudiante: Millà Borja, Oriol
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Programa de intervención en educación afectivo-sexual para adolescentes y jóvenes con el Trastorno del espectro autista de alto funcionamiento. Intervention program in affective-sexual education for adolescents and young people with high-functioning autism spectrum disorder. Programa d'intervenció en educació afectiu-sexual per adolescents i joves amb el Trastorn de l'espectre autista d'alt funcionament.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: CEA, sexualidad, educación sexual CEA, sexuality, sexual education CEA, sexualitat, educació sexual
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Programa d'intervenció en educació afectiu-sexual per adolescents i joves amb el Trastorn de l'espectre autista d'alt funcionament.
Director del proyecto: Roigé Castellví, Joana
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)