Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-22
Resumen: Aquest treball engloba i compara les diferents metodologies que s’utilitzen a l’hora de dur a terme la pràctica del grafisme a les aules d’educació infantil. Aquest treball engloba i compara les diferents metodologies que s’utilitzen a l’hora de dur a terme la pràctica del grafisme a les aules d’educació infantil. Es pretén donar resposta a si els recursos sorgits de l’avenç de les tecnologies en el món de l’educació, i en concret en la pràctica del grafisme, són útils i eficaços envers els que s’utilitzen de forma analògica abans que arribessin les noves metodologies basades en aparells digitals per tal efecte. Per tal de dur a terme aquesta investigació es van realitzar proves en format escrit i digital, a infants de P-5, i qüestionaris a docents de diferents escoles de la demarcació per tal de saber el seu parer i les tècniques utilitzades per aprendre i potenciar el grafisme a l’aula.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Psicologia
Estudiante: Lozano Molero, Agustí
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: el aprendizaje del grafismo en el aula, herramientas y recursos learning graphics in the classroom, tools and resources L'aprenentatge del grafisme a l'aula, eines i recursos
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: grafismo, TIC graphics, TIC grafisme, TIC
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'aprenentatge del grafisme a l'aula, eines i recursos
Director del proyecto: Camps Girona, Jaume
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)