Fecha de alta en el repositorio: 2021-10-04
Resumen: Quan es treballa amb famílies amb infants i adolescents amb situació de risc d’exclusió social es fa necessari pal·liar les situacions de risc sociofamiliar que obstaculitzen el correcte desenvolupament dels infants i adolescents tenint en compte les necessitats psicosocials de la família. La intervenció dels professionals, es converteix en la pedra angular a l’hora de realitzar aquesta complicada tasca que, en aquest darrer any s’ha tornat, si cap, més delicada. Per a comprendre el rol dels professionals i la nova visió, la següent investigació analitzarà les necessitats dels professionals dels serveis de protecció a la infància i l’adolescència de la província de Tarragona (Serveis Socials de l’ Ajuntament Valls, EAIA Consell Comarcal Alt Camp i EAIA Tarragona) per interpretar la seva intervenció.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Ciències de l'educació Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Iglesias Bravo, Andrea
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Estudi de la intervenció dels professionals de la protecció a la infància i adolescència Study of the intervention of professionals in child and adolescent protection services Estudio de la intervención de los profesionales de los servicios de protección a la infancia y adolescencia
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Protecció a la infància i adolescència, situacions de risc, intervenció professionals Protection of children and adolescents, risk situations, professional intervention Protección a la infancia y adolescencia, situaciones de riesgo, intervención profesionales
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Estudi de la intervenció dels professionals de la protecció a la infància i adolescència
Director del proyecto: Meneses, Gerardo
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)