Fecha de alta en el repositorio: 2021-12-05
Resumen: A causa de la situació de pandèmia, es considera d’interès analitzar la salut emocional en l’adolescència i la relació establerta amb la infermeria comunitària dins l’àmbit educatiu. S’ha realitzat un estudi quantitatiu transversal descriptiu mitjançant l’administració d’un qüestionari validat als alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Mare de Déu de la Serra de Montblanc l’Abril del 2021. Un 20-60% han realitzat activitats escolars relacionades amb l’educació emocional, tot i ser incapaços d’interpretar i gestionar les seves emocions. Més del 80% desconeix el paper d’infermer/a escolar, però consideren rellevant implantar-ne la seva figura. L’educació en salut als centres escolars és escassa i la implementació del paper d’infermer/a escolar podria ajudar-los en la gestió emocional.
Materia: Infermeria
Idioma: Català
Áreas temáticas: Infermeria Nursing Enfermería
Departamento: Infermeria
Estudiante: Porta Bordell, Julia
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Salut emocional en l'adolescència i la infermeria comunitària en l'àmbit educatiu Emotional health in adolescence and community nursing in education Salud emocional en la adolescencia y la enfermería comunitaria en el ámbito educativo
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-08
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Salut emocional, adolescència, infermeria comunitària Emotional health, adolescence, community nursing Salud emocional, adolescencia, enfermería comunitaria
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: Salut emocional en l'adolescència i la infermeria comunitària en l'àmbit educatiu
Director del proyecto: Raventós Torner, Rosa Dolores
Enseñanza(s): Infermeria
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)