Fecha de alta en el repositorio: 2022-02-01
Resumen: The following dissertation seeks to examine whether GBLL is effective for reinforcing the knowledge of irregular verbs in L2 English learners from Catalunya. To test this effectivity, a total of fifteen A2 English L2 students from a local English academy were divided into control and experiment group and tested through a pre-test/post-test methodology. The experiment group was taught through a game, whilst the control group was taught the same contents through the traditional method. Tests’ results show a clear improvement in the outcomes of the experiment group to the detriment of the control and suggest that GBL positively reinforces the knowledge of irregular verbs in Catalan students with English as L2. La següent tesi pretén examinar si GBLL és eficaç per reforçar el coneixement dels verbs irregulars en aprenents d'anglès L2 de Catalunya. Per comprovar aquesta efectivitat, un total de quinze estudiants d'anglès A2 L2 d'una acadèmia local d'anglès es van dividir en un grup de control i un altre d’experiment i es van provar mitjançant una metodologia de pre-test/post-test. El grup d'experimentació es va ensenyar a través d'un joc, mentre que el grup control es va ensenyar els mateixos continguts mitjançant el mètode tradicional. Els resultats de les proves mostren una clara millora dels resultats del grup d'experiment en detriment del control i suggereixen que el GBL reforça positivament el coneixement dels verbs irregulars en estudiants catalans amb anglès com a L2.
Materia: Filologia
Idioma: Anglès
Áreas temáticas: Filologia Philology Filología
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiante: Lancharro Jurado, Ismael
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Aprenentatge d'idiomes basat en jocs a la clase d'anglès com a llengua estrangera: aplicació a l'estudi dels verbs irregulars Game-based Language Learning in the ESL classroom: Application to the study of irregular verbs Aprendizaje de idiomas basado en juegos en la clase de inglés como lengua estrangera: Aplicación al estudio de los verbos irregulares
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Aprenentatge d'idiomes basat en jocs, Gamificació, Verbs Irregulars Game-based Language Learning, Gamification, Irregular verbs Aprendizaje de idiomas basado en juegos, Gamificación, Verbos irregulares
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: Game-based Language Learning in the ESL classroom: Application to the study of irregular verbs
Director del proyecto: Singla Pego, Anna
Enseñanza(s): Anglès
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)