Fecha de alta en el repositorio: 2022-02-02
Resumen: This essay focuses on the methodology of English language teaching related to the students' learning styles. The main question is what types of activities are included in students' books according to the specific period of time they were published, and relate these activities with learning styles. To carry out this study, I analysed six different books. I analysed the activities of two chapters of each book and classified them by type. After this analysis, one may conclude that schoolbooks have changed during the past 25 years; nowadays, they cover all students' necessities, including activities that relate to several learning styles. Aquest assaig se centra en la metodologia de l'ensenyament de la llengua anglesa relacionada amb els estils d'aprenentatge dels estudiants. La pregunta principal és quin tipus d'activitats s'inclouen als llibres de l'alumnat segons el període concret de temps en què es van publicar, i relacionar aquestes activitats amb els estils d'aprenentatge. Per dur a terme aquest estudi, he analitzat sis llibres diferents. Vaig analitzar les activitats de dos capítols de cada llibre i les vaig classificar per tipus. Després d'aquesta anàlisi, es pot concloure que els llibres escolars han canviat durant els últims 25 anys; avui en dia cobreixen totes les necessitats dels estudiants, incloses activitats relacionades amb diversos estils d'aprenentatge.
Materia: Filologia
Idioma: Anglès
Áreas temáticas: Filologia Philology Filología
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiante: Martínez Olmo, Christian
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Activitats als llibres escolars. Una perspectiva des de la teoria dels estils d’aprenentatge. Activities on students’ books. A perspective from the learning styles theory. Actividades en los libros escolares. Una perspectiva desde la teoría de los estilos de aprendizaje.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-18
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Estil d'aprenentatge, llibres escolars and adquisició d'una segona llengua. Learning style, student’s books and Second Language Acquisition. Estilo de aprendizaje, libros escolares and adquisición de una segunda lengua.
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: Activities on students’ books. A perspective from the learning styles theory.
Director del proyecto: Gutiérrez-Colón Plana, Mar
Enseñanza(s): Anglès
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)