Fecha de alta en el repositorio: 2022-02-02
Resumen: The use of social networks has been absorbed by people all over the world and today it is already part of a routine. In addition, with the rapid development of the world and technology, English learning has become more important. The consumption of technology and its good use, as well as the possibility it offers to connect users from any part of the world, has favoured its integration in the classroom in recent years. The study is aimed at analysing the impact and efficacy of social networking sites as a language-learning tool. L'ús de les xarxes socials ha estat absorbit per gent d'arreu del món i avui ja forma part d'una rutina. A més, amb el ràpid desenvolupament del món i la tecnologia, l'aprenentatge de l'anglès ha esdevingut més important. El consum de tecnologia i el seu bon ús, així com la possibilitat que ofereix per connectar usuaris de qualsevol part del món, ha afavorit la seva integració a l'aula en els darrers anys. L'objectiu de l'estudi és analitzar l'impacte i l'eficàcia de de les xarxes socials com a eina d'aprenentatge d'idiomes.
Materia: Filologia
Idioma: Anglès
Áreas temáticas: Filologia Philology Filología
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiante: Zaldivar de la Torre, Esther
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Ús de Xarxes Socials com a eina per aprendre idiomes Using Social Networking Sites for Language Learning Uso de Redes Sociales como herramienta para aprender idiomas
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Xarxes sociales, aprenentatge d'idiomes, CALL Social networks, language learning, CALL Redes sociales, aprendizaje de idiomas, CALL
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: Using Social Networking Sites for Language Learning
Director del proyecto: Manegre, Marni Lynne
Enseñanza(s): Anglès
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)