Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-10
Resumen: El lideratge educatiu és el segon factor més influent en la millora escolar i l’èxit acadèmic de l’alumnat (Day & Gu, 2010). La finalitat d’aquest estudi és conèixer la visió de la direcció escolar i lideratge de la comunitat educativa d’una escola mitjançant una metodologia mixta amb instruments proporcionats i validats internacionalment per part del International Successful School Principalship Project (ISSPP). Gràcies a les evidències obtingudes, s’ha pogut definir el tipus de lideratge aplicat al centre, la participació en la presa de decisions del centre per part dels diferents agents educatius i els factors a què s’atribueix l’èxit educatiu.
Materia: Lideratge en l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Maduell Rius, Marta
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Análisis de la dirección escolar y liderazgo: estudio de caso de una escuela pública de la ciudad de Tarragona Scholar direction's analysis and leadership: case study of a public school from Tarragona city
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Liderazgo escolar, centro educativo, agentes educativos, dirección escolar, ISSPP, investigación educativa School leadership, school, educational agents, school management, ISSPP, educational research Lideratge escolar, centre educatiu, agents educatius, direcció escolar, ISSPP, recerca educativa
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Anàlisi de la direcció escolar i lideratge: estudi de cas d'una escola pública de la ciutat de Tarragona
Director del proyecto: Camarero Figuerola, Marta
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)