Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-11
Resumen: Les famílies i la comunitat són dos agents imprescindibles que poden intervenir a l’aula i en el dia a dia de l’escola. En aquest treball, s’ha investigat com és aquesta intervenció familiar en diferents centres. S’ha utilitzat una metodologia mixta poder dur a terme el marc metodològic d’aquest treball, ja que s’ha realitzat entrevistes amb resultats qualitatius a docents de diferents escoles i també enquestes amb resultats quantitatius a famílies que tenen els seus infants escolaritzats. Per altra banda, a partir dels resultats que s’han obtingut de l’entrevista i de les enquestes, s’ha creat una guia d’orientacions per millorar aquesta intervenció i enviar-la als diferents centres.
Materia: Família i escola
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Herraez Juanpere, Anna
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Intervención de las familias en las escuelas. Estudio comparativo entre la escuela rural, la escuela pública y la escuela concertada Family intervention in schools. Comparative study between rural schools, public schools and charter schools
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Intervenció familiar, Escola Family intervention, School Intervención familiar, Escuela
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Intervenció de les famílies a les escoles. Estudi comparatiu entre l’escola rural, l’escola pública i l’escola concertada
Director del proyecto: Gracia Sancho, Francisco Javier
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)