Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-20
Resumen: El present estudi té l’objectiu general de comparar el perfil dels estudiants universitaris a temps complet amb els estudiants que combinen feina i estudis a nivell sociodemogràfic, en dedicació als estudis i en variables psicològiques rellevants, com ara l’ansietat, l’engagement i el burnout acadèmic. La mostra està composada per 41 participants dels quals el 73,2% dels participants són dones (n=30) i el 26,8% homes (n=11). Les seves edats oscil·len entre 19- 51 anys. El qüestionari està composat per preguntes sociodemogràfiques i tres instruments estandarditzats: el MBI-SS, el UWES-S 14 i el BAI. En els resultats es troben diferències estadísticament significatives entre els dos grups abans comentats en: ansietat, esgotament, eficàcia i dedicació; en quant a perfil sociodemogràfic es troben diferències tant en edat, a nivell socioeconòmic familiar, hores dedicades a l’oci i convivència de l’estudiant.
Materia: Estrés
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicologia
Departamento: Psicologia
Estudiante: Flix Cubero, Mireia
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Nivel de Ansiedad, Burnout académico y Engagement en estudiantes universitarios a tiempo completo y estudiantes que compaginan el estudio con jornadas laborales teniendo en cuenta el perfil sociodemográfico. Level of Anxiety, Academic Burnout and Engagement in full-time university students and students who combine study with working hours, taking into account the sociodemographic profile. Nivell d'Ansietat, Burnout acadèmic i Engagement en estudiants universitaris a temps complet i estudiants que compaginen l'estudi amb jornades laborals tenint en compte el perfil sociodemogràfic.
Fecha de la defensa del treball: 2022-09-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Ansietat, Burnout Acadèmic, Engagement, Rendiment acadèmic i Estudiants universitaris. Anxiety, Academic Burnout, Engagement, Academic Performance and University students. Ansiedad, Burnout Académico, Engagement, Rendimiento académico y Estudiantes universitarios.
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Nivell d'Ansietat, Burnout acadèmic i Engagement en estudiants universitaris a temps complet i estudiants que compaginen l'estudi amb jornades laborals tenint en compte el perfil sociodemogràfic.
Director del proyecto: Vázquez Orellana, Núria
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)