Fecha de alta en el repositorio: 2023-12-05
Resumen: El següent projecte s’ha realitzat amb la finalitat d’elaborar un pla de màrqueting digital sobre enoturisme per a la Cooperativa de Falset i Marçà destinat principalment en xarxes. S’ha dividit en un marc teòric, introducció de l’empresa i per últim un marc pràctic. En la part teòrica s’ha dut a terme una investigació sobre el concepte de màrqueting digital, seguit de les funcions principals i els beneficis que proporciona. A continuació s’ha determinat una estructura gràcies a la recerca de llibres escrits per autors professionals en l’àmbit i que han ajudat a completar l’aplicació pràctica. La introducció de l’empresa ens descriu la seva història i la importància que li recau en el municipi de Falset i Marçà i quin tipus de producte ofereix. En la pràctica, s’ha realitzat un estudi de l’entorn a través d’una anàlisi PESTEL i també de la competència que ha ajudat a extreure una matriu DAFO en la qual hem pogut establir uns objectius de màrqueting. A través dels objectius s’han definit unes estratègies de màrqueting que les hem desenvolupat amb un conjunt d’accions que s’encarregaran a assolir aquests propòsits. The next project has been done with the propose of elaborate a digital marketing plan about wine tourism for the Falset i Marçà cooperative destinate mostly to the social networks. It is divided into the theorical framework, the company introduction and finally the practical framework. In the theoretical framework it has been done a research into the concept of digital marketing followed by the main functions and the benefits it provides. Next, it has been determined a structure thanks to research into books written by authors specialized in the theme and have helped to complete the practical application. The company introduction describes her history and the importance that belongs to the Falset i Marçà town council and the products that offer. In the practical framework, it has been done a study of the environment through a PESTEL analysis and moreover of the competition, that has helped to extract a DAFO matrix in which we could establish the marketing objectives. Through the objectives, we have been defined marketing strategies, which we have developed with a set of measures that will be responsible for reach to the purposes. El siguiente proyecto se ha realizado con la finalidad de crear un plan de marketing digital sobre el enoturismo para la Cooperativa de Falset i Marcà destinado principalmente en las redes sociales. Se ha dividido en un marco teórico, la introducción de la empresa i por último un marco práctico. En la parte teórica se ha hecho una investigación sobre el concepto de marketing digital, seguido de las funciones principales y los beneficios que proporciona. A continuación, se ha determinado una estructura gracias a la búsqueda de libros escritos por autores especializados en el sector, los cuales han ayudado a completar la aplicación práctica. La introducción de la empresa nos describe su historia i la importancia que asume el municipio de Falset i Marçà i qué tipos de producto ofrece. En la práctica, se ha llevado a cabo un estudio del entorno a través de un análisis PESTEL y también de la competencia que ha ayudado a extraer una matriz DAFO en la cual se han podido establecer unos objetivos de marketing. A través de los objetivos se han definido unas estrategias de marketing que las hemos podido desarrollar con un conjunto de acciones que se encargan de satisfacer estos propósitos.
Materia: Màrqueting digital
Idioma: cat
Áreas temáticas: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
Departamento: Gestió d'Empreses
Estudiante: Company López, Gerard
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: APS: Cooperative of Falset-Marçà: Digital marketing plan about wine tourism APS: Cooperativa de Falset-Marçà: Plan de marketing digital sobre enoturismo
Fecha de la defensa del treball: 2023-08-30
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Màrqueting, digital, pla Marketing, digital, plan Marketing, digital, plan
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: APS: Cooperativa de Falset-Marçà: Pla de màrqueting digital sobre enoturisme
Director del proyecto: Gené Albesa, Jaume
Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)