Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-12
Resumen: El procés d’aprenentatge de la lectoescriptura és la base de la nostra educació, però també es converteix en un gran obstacle per a alumnes amb necessitats d’aprenentatge. Aquest estudi té com a finalitat analitzar les característiques d’un infant de quart de primària amb intel·ligència límit, per tal d’implementar una intervenció educativa que redueixi la seva barrera d’aprenentatge. Per fer-ho, s’ha fet una revisió de l’aprenentatge lingüístic i de programes en consciència fonològica. The process of learning to read and write is the basis of our education, but it also becomes a great obstacle for students with learning needs. The purpose of this study is to analyze the characteristics of a child in fourth grade with borderline intelligence, in order to implement an educational intervention that reduces his learning barrier. To do this, a review of language learning and phonological awareness programs has been carried out.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Borrell Barberà, Laia
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Educational intervention to improve literacy in a case of borderline intelligence Intervención educativa para mejorar el nivel de lectoescritura en un caso de inteligencia límite
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-12
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Intel·ligència límit, intervenció educativa, consciència fonològica Borderline intelligence, educational intervention, phonological awareness Inteligencia límite, intervención educativa, conciencia fonológica
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Intervenció educativa per a millorar el nivell de lectoescriptura en un cas d'intel·ligència límit
Director del proyecto: Fortuny Lahoz, Montserrat
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)